Algemene informatie

SCHIETSPORT VERENIGING DE VRIJHEID CASTRICUM

De vereniging telt ongeveer 100 leden. Onder de leden zijn zowel dames, heren en jeugdleden. Aangesloten bij de K.N.S.A (Koninklijke Nederlandse Schietsport Associatie) We beschikken over 10 banen met automatisch baantransport voor de schietkaarten.

Er kan geschoten worden in verschillende disciplines op kaart met afstanden van 10, 12, 15, 20 of 25 meter.

- Luchtdrukwapens (voor jeugdleden op dinsdag 19:30-20:00 uur)
- Klein Kaliber Pistool/Revolver
- Klein Kaliber Karabijn
- Klein Kaliber Geweer
- Groot Kaliber Pistool/Revolver
- Groot Kaliber Geweer .30 M1
- Historische wapens

Op maandagavond van de oneven weken wordt er met Historische wapens worden geschoten.
Op woensdagavond van de even weken wordt er Service pistool en Militair Pistool geschoten. Deelname alleen mogelijk door ervaren schutters i.v.m. veiligheid, dit is ter beoordeling van de dienstdoende baancommandant.

U kunt ons vinden op de Korte Brakersweg 1, 1902 GT Castricum, telefoon 0251 657538.
Achter sporthal De Bloemen, naast het Jac. P. Thijsse College.
Met Google Maps vindt u onze vereniging via het adres: De Bloemen 67, 1902 GT Castricum

Het clubhuis

Bar nieuw1Bar nieuw3

Routebeschijving