Contributie

Jeugdlid tm 20jr € 90,00 € 68,00 € 22,00
Erelid € 42,50 - € 42,50
Gastlid € 177,50 € 177,50 KNSA elders

* De ledenafdracht is gebaseerd op een volledig jaar (contributie en KNSA-bijdrage). Voor bestaande leden geldt dat de ledenafdracht voor het aankomende contributiejaar voor 1 december van het huidige kalenderjaar voldaan dient te zijn.

Entreegeld
Nieuwe leden betalen € 42,50 extra entreegeld voor de KNSA. Het eerste jaar wordt de contributie naar rato berekend. Afhankelijk van het moment wanneer u aspirant-lid wordt, zal de contributie evenredig berekend worden voor het aantal resterende maanden van het lopende contributiejaar. U ontvangt hiervoor een factuur die per bank betaald dient te worden.

Gastlidmaatschap met KNSA bijdrage bij een andere schietsportvereniging
Indien u reeds lid bent van een andere schietsportvereniging kunt u uiteraard ook lid worden van S.V. De Vrijheid Castricum. U wordt dan Gastlid. Uw huidige schietsportvereniging heeft uw KNSA bijdrage al voldaan. Bij aanmelding wordt er geen entreegeld in rekening gebracht en zal de contributie evenredig berekend worden voor het aantal resterende maanden van het lopende contributiejaar. Indien u besluit op te zeggen bij uw huidige vereniging zal de KNSA bijdrage voor het aankomende jaar in rekening worden gebracht van onze vereniging en wordt u automatisch Hoofdlid van S.V. De Vrijheid Castricum.

Opzeggen lidmaatschap
Opzegging lidmaatschap kan per brief of e-mail aan het secretariaat. Het lidmaatschap, mits opzegging van het lidmaadschap uitblijft, wordt per kalenderjaar verlengd voor een periode van maximaal 1 jaar.

Introductie proefschieten
Meer informatie over een proefles kunt u hier lezen.

Gastschieten
€ 10 per keer, contant of per pin te voldoen.
U bent van harte welkom om te komen gastschieten. U dient wel lid te zijn van de KNSA. Neem uw KNSA-pas, de lidmaatschappas van uw eigen vereniging en uw verlof mee om deze te overleggen.

Samenwerkingsverband stichting Schietsport Langedijk
S.V. De Vrijheid Castricum heeft een samenwerkingsverband met stichting Schietsport Langedijk. Als u bij ons lid bent, dan bent u ook van harte welkom op de banen van Vereniging Schietsport Langedijk aan de Oeverzegge 5 te Oudkarspel en vice versa. U dient uiteraard wel uw lidmaatschappas van de vereniging en uw KNSA pas te overleggen. Meer informatie over de mogelijkheden in Langedijk en de openingstijden vindt u op www.vslangedijk.nl

Routebeschijving

Schietbaan